NOARK pristato rinkai naujus elektromobilumo infrastruktūros produktus

Viena iš pagrindinių kliūčių, trukdančių palengvinti elektromobilių naudojimą, yra netinkamas tinklas ir nepakankamas viešųjų įkrovimo stotelių prieinamumas. Beveik kiekvienas elektromobilio savininkas, ieškodamas savo transporto priemonės įkrovimo galimybių, turi dažniau ar rečiau improvizuoti. Vienas iš idealių sprendimų yra įdiegti įkroviklį savo garaže.

Specialus EV įkroviklis suteikia keletą pagrindinių privalumų:

• montavimas paprastai yra palyginus nebrangus; • namų EV įkroviklio įrengimo ir naudojimo saugos rizika yra labai maža; • įkrovimas EV įkrovikliu galimas bet kuriuo metu;
• galite nustatyti įkrovimo srovę, taigi ir įkrovimo laiką; • padeda ekonomiškai taupiausiu būdu ir efektyviausiai vartoti turimą elektros energiją

banner_web_ev.jpg

NOARK, pasaulinis žemos įtampos elektrinių komponentų tiekėjas, dabar siūlo universalų ir prieinamos kainos ant sienų montuojamų Ex9EV įkroviklių asortimentą, tinkamą visoms elektrinėms transporto priemonėms. Jis gali būti prijungtas prie įprastinio vienfazio maitinimo šaltinio ir trifazio maitinimo šaltinio. (Trifazis maitinimo šaltinis žymiai sumažina įkrovimo laiką.) Įkrovikliai taip pat skiriasi įkrovimo srovės stiprumo intervalu nuo 10 A iki 32 A. Komplekte taip pat yra 5 metrų ilgio prijungimo kabelis su vienu iš dviejų labiausiai paplitusių kištukų - 1 tipo (dabar lėtai nykstantis standartas „yazaki“) arba vis labiau dominuojančio 2 tipo (žinomas kaip „mennekes”).

Elektrinių transporto priemonių akumuliatoriai veikia nuolatinės srovės principu; kai jie įkraunami, gali įvykti nuolatinės srovės liekamosios srovės nuotėkis. Siekiant išvengti tokios situacijos, visų tipų EV įkrovimo stotelėms labai rekomenduojama naudoti jautrų B tipo (RCCB) liekamosios srovės grandinės pertraukiklį. Nors dauguma gamintojų šį reikalavimą sprendžia papildomai montuodami RCCB įrenginį, NOARK Ex9EV turi savo B tipo grandinės pertraukiklį, įmontuotą į įkroviklį, ir taip yra maksimaliai padidindamas jo veikimo saugumas ir patikimumas. Be naujų specialių įkroviklių, NOARK taip pat siūlo naują šešių specialių įkrovimo kabelių Ex9EVC liniją. Jis skirtas įkrauti elektromobilius iš klasikinių vienfazių ir trifazių (230V / 400V) lizdų. Visuose kabeliuose kaip standartas yra įrengtas B tipo RCCB, visi kabeliai leidžia stebėti perjungimo elementų ir kištukų temperatūrą, taip pat galima pastebėti viršįtampį ir nepakankamą įtampą.

Visi šie kabeliai taip pat leidžia nustatyti įkrovimo srovės stiprumą nuo 8 A iki 32 A. Priklausomai nuo elektromobilio tipo, jis turi 1 arba 2 tipo automobilių konektorius ir todėl tinka visiems pasaulinėje rinkoje parduodamoms elektrinėms transporto priemonėms. Nauji produktai, kurie taip pat priklauso elektrinių transporto priemonių įkroviklių ir įkrovimo kabelių šeimai, yra atskiri B tipo Ex9LB63 liekamosios srovės grandinės pertraukikliai. Šie RCCB tinka įvairioms buitinėms ir pramoninėms reikmėms, kuriose naudojami dažnio inverteriai, fotovoltiniai įrenginiai, elektrinių transporto priemonių įkrovikliai ir panašūs elementai. B tipas suteikia jautrumą liekamajai kintamajai srovei, pulsuojančiai ir sklandžiai nuolatinei srovei, kartu su aukštais dažniais iki 1 kHz.

Svarbus Ex9LB63 privalumas yra tas, kad jis pagrįstas elektroninėmis technologijomis, leidžiančias tiksliau išmatuoti likutinę srovę ir dėl to sumažinti nepageidaujamus išjungimus. Šie prietaisai taip pat neįtakojami išjungimo įrenginio magnetizacijos. Taigi nėra privalomo bandymo laikotarpio, tačiau įrenginiai turi būti reguliariai tikrinami. Šiuo bandomuoju laikotarpiu gali būti taikomi vietos įstatymai arba teisės aktai. Rekomenduojama įrenginį kas 6 mėnesius išbandyti vidutinėse sąlygose, o kiekvieną mėnesį - sunkiose sąlygose.